Jak uratować podrapaną płytę?

Autor: Kamil D. (kdonline_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 09 Jul 2002 - 22:55:42 MET DST

Witam.
Uszkodziłem płytę 700MB, TDK (cdr). Uszkodzenie jest na wierzchniej stronie,
tam gdzie znajduje się warstwa odbijająca. Powstała rysa długości około 4 cm
i szerokości poniżej 1 mm, jest ona prosta ale ma poszarpane brzegi. Może to
głupie ale, próbowałem przylepiać sreberko z czekolady, oczywiście to nic
nie daje, nie mam pojęcia co zrobić. Na nośniku znajdowały się ważne dla
mnie pliki, będę wdzięczny za pomoc.

--
Pozdrawiam
Kamil D.