Re: plyta glowna i bios

Autor: Plissken (plissken_at_poczta.fm)
Data: Tue 09 Jul 2002 - 19:24:40 MET DST

Napisz po angielsku do Gigabyte-a. Odpisuja po 2,3 dniach ale odpisuja.
Dziwna sprawa. Upewnij sie na 1000% ze amsz dobry BIOS bo czasami wychodza
rozne wersje plyt o tym samym modelu.

Użytkownik "kowallus" <kowallus_at_pa110.morag.sdi.tpnet.pl> napisał w
wiadomości news:agbge0$44f$1_at_news.tpi.pl...