plyta glowna i bios

Autor: kowallus (kowallus_at_pa110.morag.sdi.tpnet.pl)
Data: Mon 08 Jul 2002 - 09:55:00 MET DST

witam
mam plyte glowna gigabyte GA-BX2000

to jest na intelu 440 BX (dual bios)
chce dokonac upgreadu biosa bo nie moge zainastalowac winXP mowi ze niezgode
ns sery do APCI, nie moge tego wylaczyc ani obejsc
moze ktos spotkal sie z tym problemem
i jeszcze jedna sprawa: mam bios do tej plyty chyba najnowszy bo zassany z
suporu gigabyta, ale po odpaleniu programu do flashowania i probie wgrania
nowego biosu pojawja sie "bios id ERROR" i cisza, mozna to zatwierdzic ale
wtedy nie jestem pewien czy plyta mi wstanie, w madrej ksiazce nic nie pisze
na temat jakiejs zworki, moze ktoras trzeba przestawic zeby flash dla sie
zapisac
prosze pomozcie bo musze wstawic na tego kompa XP, mam namolnego gostka co
zapych mi dysk duperelami, komp jest ogolnego dostepu i chce to ograniczyc

pozdrawiam pawel