Re: Monitor EIZOf520

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.pl)
Data: Tue 09 Jul 2002 - 14:40:39 MET DST

> Teraz pojawia się pytnie, czy jest to firma dobra bo częstotliwość
> częstotliwością, ale to nie wszystko. Tzn nie widziałem u nikogo tych
> monitorów więc nic o nich nie wiem. W pierwszych rozważaniach nawet nie
ja widziałem wiele chłamu od IYAMY, niektóre to była totalna załamka -
kolory poprzebarwiane, brak geometrii...
> brałem tej marki pod uwagę. Może to dlatego, że świat jest zalany tandetą
> nie przysżło mi to do głowy. Naprawdę nie wiem. EIZO obiło mi się o uszy
> jako monitory dla profesjonalstów, a o IIyamie nic nie wiem co nie znaczy,
> że uważam je za złe. Nie mniej częstotliwości bomba.

Wszystie EIZO jakie widziałem były OK, u mnie na biurku stoi F520 i od dwóch
lat wygląda niezmiennie - tylko coraz brudniejszy jest :(

> A jeszcze jedna uwaga. EIZOf520 zżera jednak mniej prądu co może się
okazać
> nieco bardziej opłacalne na dłuższą metę. Chce sobie kupić monitor na
długi
> czas, a nie zmieniać go szybko.

Eizo to dobry wybór, tylko poszukaj sklepu który sprzeda ci poniżej
sugerowanej ceny detalicznej :) Naprawdę warto zainwestować - jak mi kasa
pozwoli to za jakis czas wymienie na ich panel :)

Pozdrawiam,

Cooger