Re: Monitor EIZOf520

Autor: Kuba (kasprzak_at_mail.icpnet.pl)
Data: Tue 09 Jul 2002 - 00:41:29 MET DST

Pomysł nie głupi dziękuje. Taki monitor to jednak dla mnie za duży i za
drogi. Myślałem na początku o czymś do 1100zł i 1500zł to byłoby wielkie
poświęcenie. Jednak zalazłem tammniejsze 17calowe też bardzo dobre jeśli
chodzi o częstotliwość. Mam na myśli modele HM703UT ewentualnie HF703UT czy
HM704UTc. Ten pierwszy wydaje mi się najsensowniejszy kosztuje 1300zł, a
więc nawet mniej niż EIZO co jest oczywście wielką zaletą.

Teraz pojawia się pytnie, czy jest to firma dobra bo częstotliwość
częstotliwością, ale to nie wszystko. Tzn nie widziałem u nikogo tych
monitorów więc nic o nich nie wiem. W pierwszych rozważaniach nawet nie
brałem tej marki pod uwagę. Może to dlatego, że świat jest zalany tandetą i
nie przysżło mi to do głowy. Naprawdę nie wiem. EIZO obiło mi się o uszy
jako monitory dla profesjonalstów, a o IIyamie nic nie wiem co nie znaczy,
że uważam je za złe. Nie mniej częstotliwości bomba.

A jeszcze jedna uwaga. EIZOf520 zżera jednak mniej prądu co może się okazać
nieco bardziej opłacalne na dłuższą metę. Chce sobie kupić monitor na długi
czas, a nie zmieniać go szybko.