Re: krótkie ciągłe sygnały wydobywające się z głośniczka obudowy

Autor: Kastel (kastel_at_go2.pl)
Data: Tue 09 Jul 2002 - 11:23:35 MET DST

Czy jest jakaś możliwość aby to sprawdzić? Chodzi o zasilacz i bios.
Faktycznie problem powtarza się jedynie przy pierwszym włączeniu komputera.
Raczej wszystko inne działa poprawnie. To co mogłem, to w zasadzie
sprawdziłem. Być może to zasilacz siada ale jak go sprawdzić żeby się nie
narazić na niepotrzebne dodatkowe i zupełnie zbędne koszty:(

Pozdrawiam Kastel