Re: krótkie ciągłe sygnały wydobywające się z głośniczka obudowy

Autor: Sławicki (slawicki_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 08 Jul 2002 - 21:29:02 MET DST

> Sprawdzałem. Jest napisane, że może być jakieś zwarcie na płycie lub
innych
> elementach. W zasadzie rozłożyłem komputer na części, odkużyłem każdą
część
> z osobna i na no zamontowałem. I... nic. sytuacja dalej się powtarza:(( W
> zasadzie to ręce mi ju opadają.
>
> Pozdrawiam Kastel
Jeśli dzieje się tak przy pierwszym włączeniu kompa po "postoju" a płyta ma
pomiary napięć i rotacji wiatraków, to prawdopodobnie masz kulawy już
zasilacz... który musi dojść "do siebie", tzn troszkę się podgrzać :-).
Druga możliwość, bios się sypie (źle rozpakowuje na dzień dobry - pamięć ?)
..
/Sławicki