Re: karty vivo

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 09 Jul 2002 - 10:27:31 MET DST

Użytkownik "abdesign" <abdesign_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> chcialbym wymienic swoja stara wysluzona grafike na nowsza
> nie specjalnie zalezy mi na wydajnosci (no bez przesady)
> cos okolo gf2ti lub radek 7500 ale koniecznie cos z vivo
> oraz by obraz nie byl gorszy niz oferowal moj stary asus 6600
> zalezy mi tez na ty aby cena nie zwalala z nog bede musial
> kupic na raz dwie karty a fundusz oscyluje ok 1000zl
> licze na wasza pomoc przy wyborze

IMHO lepiej kupic jakis tuner z wejsciem video (tylko taki, zeby obraz byl w
dobrej jakosci), bo zaleznie od tego kiedy znowu bedziesz zmienial grafike,
bo jesli zmieniasz dosc regularnie, to co kazda nowa grafika, to doplacasz
znowu za vivo. Ja mam teraz Rage128pro VIVO, i tak sie zastanawialem nad
zmiana tego na GF3/4/R8500 z vivo, ale doszedlem do wniosku, ze teraz kupie
sobie tuner i karte graf bez vivo, dzieki temu do nastepnego kompa przeloze
tylko tuner, i nie bede musial znowu szukac grafiki z vivo.

Tylko zastanawia mnie jakos obrazu, gdyz obraz z wejscia idzie z PCI a nie z
AGP, a ta ma mniejsza przepustowosc, wiec jak masz grafike z vivo, to jak
cos nagrywasz, to dane ida tylko z karty na hdd, natomiast w proponowanym
przeze mnie rozwiazaniu z tunera ida po PCI, i na HDD idzie po PCI (no i
jeszcze do grafiki aby to wyswietlic), na co moze przepustowosci zabraknac.
Nie wspominam oczywiscie o legendarnej jakosci niektorych tunerow, ale moze
niepotrzebnie sie o to martwie.

pzdr
Zbyszek