Re: pomocy potrzebuje!!

Autor: zerocool (crash_at_icpnet.pl)
Data: Mon 08 Jul 2002 - 19:32:54 MET DST

wlasnie doszedlem do tego co bylo kpina:

Mialem w windowsie zaznaczone DMA na cdromie i hdd i mialem kpiny podczas
odczytu z cd i podczas ogladania filmow z hdd (resetowal mi sie komputer
lub sie zawieszal i wyskakiwalo niebieski lub czarny obraz) gdy dzisiaj
odznaczylem DMA to przy ogladaniu filmow juz mam ok ale jest inna kpina bo
wszystko mi "chodzi jak by chcialo a nie moglo" (np.przy kopiowaniu filmu
lub przerzucaniu z jednej partycji na druga chodzi bardzo wolno i sie kursor
myszy tnie hamsko) - co mam z ta sprawa zrobic?!?

z.