Re: amd athlon czy intel?

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Mon 08 Jul 2002 - 17:30:29 MET DST

Tormentor <var_emreis_at_wp.pl> wrote:
> Zamierzam złożyć sobie drugiego peceta. Chcę kupić procesor w
> granicach 500-600 zł. W takiej cenie jest Athlon 1800+ (1533).

w zasadzie powinieneś pytać o płytę główną i procesor, a odpowiedzi na to
pytanie jest na tej grupie multum. :) No i oczywiście: czy zamierzasz
overclockować. Jeżeli nie - Athlon XP bedzie idealny. Jeżeli tak - P4 ma
większy potencjał, ale najbardziej ovelocking-friendly model (Northwood
1.6A) ponoć właśnie schodzi z oferty Intela.

> Zainwestować w niego czy wybrać coś z Intela? Zależy mi na
> stabilności i wydajności...

Osobiście na podobne pytanie poleciłem koledze płytę Fujitsu-Siememns D1289
i Athlona XP - żadnych możliwości podkręcania i tylko 1 port szeregowy, ale
prefekcyjna stabilność i zarządzanie sprzętem.

B.