Re: amd athlon czy intel?

Autor: Mgaloch (respio_at_tlen.pl)
Data: Mon 08 Jul 2002 - 16:27:32 MET DST

>Zamierzam złożyć sobie drugiego peceta. Chcę kupić procesor w granicach
>500-600 zł. W takiej cenie jest Athlon 1800+ (1533). Zainwestować w niego
>czy wybrać coś z Intela? Zależy mi na stabilności i wydajności...

Ja bym uwazal z takimi problemami tutaj..
A teraz moje osobiste zdanie: "wydajnosc" to rzecz wzgledna; napisz pomiedzy
jakim Intelem wybierasz. Znajac jednak Intela to za P4 1800 MHz Northwood (nie
zawsze nawet dorownujacy pod wzgledem wydajnosci Athlonowi 1800+) zaplacisz
gdzies 873 zl, natomiast za tego Athlona 531 zl (ceny Komputronika). Do
Athlona dolicz chlodzenie - np. Titan za +- 50 zl.
W ofercie Yntela sa rowniez Celerony - ale Celerona o takim samym zegarze co
Athlon nawet bym nie porownywal, bo i tak przegra.
Na Twoim miejscu zainwestowalbym w porzadna plyte glowna; sa bowiem ludzie np.
moj tzw. kolega, ktory kupic ostatnio Athlona 2100+ za (dossyc sporo) i do
tego ECSa (K7S5A) za jedyne 240 zl.. Trafil na walnietego (czy kogos z Was to
dziwi?) i teraz narzeka oczywiscie na AMD "jakie to knioty sprzedaje".. Ehh
przyslowiowy noz sie w kiszeni otwiera.

Pozdrawiam.

     archiwum i przeszukiwanie newsów
        http://www.polnews.pl