Re: samsung 757dfx 17"

Autor: towarzysz Vader (vader_at_nospam.regionalna.net)
Data: Mon 08 Jul 2002 - 16:28:40 MET DST

Sławicki wrote:
> No niestety tak się składa że jedynego jakiego znam to poszedł z dymem po
> miesiącu niespełna... ale fakt, tanie to one są :-)))

U mnie pol firmy (jakies 50 kompow) w tej chwili jedzie na Sajsungach
755DF. Jesli 757 jest taki sam (a wedlug opisu powinien byc o pieterko
lepszy) to tylko zazdroscic takiego monitorka za ta cene.

> A wogóle to "przejechałem się" na wielu sprzętach Samsunga, m.in. CD-ROMy
> (sztuk 2),DVD i wieża.... Z tego względu bym odradzał tę firmę...

Oczywiscie, jesli chodzi o cokolwiek poza monitorem - Szajsung odpada w
przedbiegach (szczegolnie twardziele i CD-ROMy). Ale ich monitory uznaje
za bardzo przyzwoita klase. Praktycznie nabyte doswiadczenia (w domciu
mam w tej chwili jeszcze slabszy model 753DFX i jest rowniez calkiem
niezly). Oczywiscie duzo robi rowniez przyzwoita karta grafiki (w domciu
mam ATi).

--
towarzysz Vader - vader_at_nospam.regionalna.net
         http://www.regionalna.net/