Re: samsung 757dfx 17"

Autor: Piniu (andrzeju_at_poczta.fm)
Data: Mon 08 Jul 2002 - 16:28:47 MET DST

A ja ostatnio po glebokiej analizie ;-) kupilem szajsunga 757 DFX i naprawde
jest w deche, a poza tym jest to wg. mnie najlepszy monitor w cenie 1000.
Porownujac konkurencje np. LG zostawia ich daleko w tyle!!! Pasmo
przenoszenia....opcje menu, ostrosc kolorow i programy sluzace do ich
konfiguracji sa w deche. Po zakupie ustwienie geometri obrazu dla
1280*1024_at_85 zajelo mi niespelna minute!

Polecam goraco...choc przyznam szczerze...nie lubie koreanczykow!

pzdr

Piniu