Re: Skladanie sprzetu. To nie jest takie proste?

Autor: j23 (wiesiek_at_supra.com.pl)
Data: Mon 08 Jul 2002 - 14:17:01 MET DST

Użytkownik "Zalek" <ltk_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Do niedawna mialem zamiar samemu zlozyc sprzet. Czytajac grupe,
dowiedzialem
> sie, ze to nie polega tylko na powkladaniu wszystkiego we wlasciwe miesjca
> (co zreszta juz i tak byloby dla mnie swego rodzaju nowoscia). Odnioslem
> wrecz wrazenie, ze to rodzaj sztuki.

Zgadza sie nie jest to takie proste jak opiuja w niektorych gazetkach, ale
tez bez przesady trudno to nazwac sztuka.

> Jak to z wlasciwie z tym jest? Czy duzo trzeba sie grzebac w BIOS-ie?

Tego nie da sie powiedziec. Generalnie plyty glowne sa tak ustawiane
fabrycznie, aby bez zadnego grzebania w biosie dzialaly poprawnie.Gorzej, ze
moga wystapic problemy z wydajnoscia i rzadziej ze stabilnoscia.

> Jakie zagrozenia (oprocz tego, ze cos moze byc
> uszkodzone lub niechciec ze soba wspolpracowac) moga sie pojawic?

Opinie, ze cos nie chce z czyms wpolpracowac wloz miedzy bajki. Fakt zdarza
sie to, ale tak wyjatkowo rzadko, ze choc skladam komputery od 6-7 lat, to
problem znam tylko ze slyszenia.

Jakie zagrozenie jesli sprzet sam zlozysz. Napisalbym tak:
  5% - ze sprzet nie bedzie chcial dzialac
10% - nie bedzie dzialal stabilnie
50% - nie bedzie dzialal z maksymalna wydajnoscia.

Bez zadnego problemu.