Re: Obudowa Thermaltake Highest Xaser II 6000 Plus czy warto

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Mon 08 Jul 2002 - 11:44:50 MET DST

Eathan <eathan_at_irc.pl> wrote:
> bede wdzieczny za wszelkie uwagi oraz propozycje innych podobnych
> obudow dodam, ze tak ma rewelacyjne rozwiazania jak chodzi o srodek
> ... oczywiscie wazna jest dostepnosc obudow w naszym kraju - nie

ta obudowa to customizowana wersja Antec SX1040/Chieftec DX01BD/Chenming
.../Enermax ... . Możesz kupić w Polsce za ok. 450zł Chieftec DX01BD (i inne
kolory do wyboru) : konstrukcja i wnętrze jest to samo; dobry markowy
zasilacz 340W w cenie; wentylatorki musisz dokupić; brak panelu USB/FW z
przodu. Sam mam Chieftec TX10W i jestem z niej baardzo zadowolony. Obudowy
Chieftec możesz obejrzeć m.in na www.arena-chieftec.de i www.chieftec.com ;
dystrybutor w Polsce to Action, możesz zobaczyć aktualny stan magazynu na
sklep.action.com.pl (jeżeli go w końcu naprawią :/ ) . Obudowy Chieftec są
teraz rzadko spotykane w ofercie, ale każdy sensowny sklep, który ma umowę z
Action, sprowadzi ją dla Ciebie. Oczywiście zakładając, że jest w Action na
magazynie ;)

B.