Obudowa Thermaltake Highest Xaser II 6000 Plus czy warto

Autor: Eathan (eathan_at_irc.pl)
Data: Mon 08 Jul 2002 - 08:35:00 MET DST

Witam

Zastanawiam sie nad zakupem obudowy Thermaltake Highest Xaser II 6000 Plus
Jako, ze nie jest to maly wydatek i nie mam mozliwosci zobaczenia obudowy
przed zakupem
(jest tylko na zamowienie) jestem ciekaw opini ludzi ktorzy maja takie
obudowy.

Dodam, ze obudowa jest aluminiowac i ma nastepujace parametry:
Wymiary:
wysokość - 520mm
szerokość - 206mm
głębokość - 472mm
Chłodzenie:
ciche(21dB) wentylatory 80x80x25mm
-Przód x2
-Tył x2
-Panel boczny x1
Materiał obudowy - Aluminium 1.0mm
Kolor - Srebrny

Miejsce na zasilacz (obudowa nie zawiera zasilacza!).
10 slotów na urządzenia:
  - 4 x urządzenia zewnętrzne 5.25"
  - 2 x urządzenia zewnętrzne 3.5"
  - 4 x urządzenia wewnętrzne 3.5"
2 ciche(21dB) wentylatory 80x80x25mm
wszystkie urządzenia są montowane do obudowy na specjalnych zatrzaskach , co
ułatwia montaż i demontaż.
2 ciche(21dB) wentylatory 80x80x25mm
Obudowa przedniego panelu ułatwia wentylację wnętrza obudowy

mozna to zamowic w http://www.4max.com.pl/sklep/obudowa.htm

jako, ze obudowa jest bez zasilacza to co proponujecie by tam zamontowac
dodam, ze liczy sie cicha praca calego zestawu
niby sprzedawca proponuje zasilacz FORTRON/SOURCE ATX 400W
 http://www.4max.com.pl/sklep/akcesoria.htm#zasilacz400w_forton
ale czy przypadkiem 415 zl to nie za duzo?
poza tym prierwsze slysze o takiej firmie jak FORTRON ...

bede wdzieczny za wszelkie uwagi oraz propozycje innych podobnych obudow
dodam, ze tak ma rewelacyjne rozwiazania jak chodzi o srodek ...
oczywiscie wazna jest dostepnosc obudow w naszym kraju - nie interesuje mnie
wlasny import :)

--
Eathan
eathan_at_irc.pl