Re: Dylemat za 1000zł

Autor: Wojciech Giersz (chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 08 Jul 2002 - 10:25:36 MET DST

> to Twoje zdanie a ja mam inne bo dziś ceny optimusa
> są zawyżone a akurat w 1993 roku pracowałem łącznie

Zawsze sprzet aspirujacy do miana "markowego" bedzie drozszy od skladaka
montowanego w piwnicy.

> pochodzących oczywiście z jednego zakupu. to były
> niezawodne i szybkie maszyny i nie były droższe od
> konkurencji. nawet od tej garażowej odbiegały symbolicznie.

Mam z tym do czynienia od ok. 5 lat. Niezawodne i szybkie to sa dopiero od
okolo 1-1.5 roku. Wczesniej, wylaczajac najmocniejsze i najdrozsze modele,
to byl szmelc z naklejka Optimus. Obecnie konfiguracja ich komputerow jest
w miare przemyslana i mozna powiedziec, ze zaczyna to powoli przypominac
komputer (chociazby z uwagi na plyty MSI i obudowy Enlighta -- przynajmniej
w czesci modeli).

> dlatego tylko na podstawie swoich doświadczeń muszę
> stwierdzić, że jest dokładnie na odwrót :) do Twojego cytatu.

Masz prawo tak twierdzic, co wcale nie oznacza, ze masz racje :)

> natomiast chwalenie optimusa na dzień dzisiejszy
> jednym zdaniem, sugerującym jakoby jego komputery dziś
> były tanie i dobre wywołuje u mnie pewne (subiektywne

Nie napisalem, ze sa tanie.

> oczywiście) odczucie, że autor ma w tym jakiś (choćby
> minimalny) interes.

Racja, wiec pisze wyraznie, ze nie mam _zadnych_ powiazan z Optimusem.

> rzeczy i było o czym z nimi pogadać, a ponieważ oni także
> studiowali na politechnice to często była okazja do spotkań

To akurat o niczym nie swiadczy :)

--
Chektor
..Wojciech.Giersz.....................................Voice.+48-032-2312060..