Re: Dylemat za 1000zł

Autor: Konrad Brywczyński (konrad_at_brywczynski.tk)
Data: Mon 08 Jul 2002 - 17:30:32 MET DST

Użytkownik <robocop_4_at_wp.pl> napisał(a):

> to Twoje zdanie a ja mam inne bo dziś ceny optimusa
> są zawyżone a akurat w 1993 roku pracowałem łącznie
> na ponad 40 pecetach z czego kilkanaście stanowiło
> kilka zupełnie różnych konfiguracji optimusów nie
> pochodzących oczywiście z jednego zakupu. to były
> niezawodne i szybkie maszyny i nie były droższe od
> konkurencji. nawet od tej garażowej odbiegały symbolicznie.
> a ludzie z serwisu tej firmy, z którymi się akurat wtedy
> zetknąłem byli dobrymi fachowcami.

Bez jaj... Niedawno upgrade'owałem kompa znajomemu. Opt.
Prestige '98 (bodaj). Jak na tamte czasy dość mocna
konstrukcja - chyba jakieś PII. Mocno się zdziwiłem,
jak okazało się, że MoBo to jakiś no-name (miałem
VX tej samej firmy, PC cośtam, jak chciałem poszukać
nowego BIOSu, to okazało się, że od dłuższego czasu
robią tylko zabawki elektroniczne).

--
Konrad J. Brywczyński                "ZUS z pewnością jest instytucją
konrad_at_brywczynski.tk               przestepczą, ale nie można nazwać