Re: asus a7v333 vs msi KT3 Ultra ?

Autor: Sniper (Sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 08 Jul 2002 - 10:28:40 MET DST

Użytkownik "Arek>>>" <arekzieminski_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Wiesz a ludzie sie czepiaja ze na Asusie Kingstone nie dziala , a wodze ze
> ciebie smiga :) . Ja mam Specteka kosci na 175 MHz puszczone . Stabilnosc
> super .

Domyślam się, że mówią tak ci, którzy zazdroszczą innym, że posiadają
takiego luksusa jak Kingston lub Infineon a sami muszą pracować na jakichś
NoName'ach. Stąd też chyba takie plotki...

Osobiście instalowałem wiele modułów Kingstone'a na różnych kompach - nigdy
nie spotkałem się z żadnymi problemami.

Co do płyty - ja wybrałbym MSI. Asus jest sporo droższy. A wersja RUF (na
marginesie: fajne cacko), o której pisało kilku użytkowników, to już
baaaardzo duża kwota.

Pozdrawiam,
Sniper