Re: myszka optyczna logitech

Autor: Henry\(k\) (henrico_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 08 Jul 2002 - 10:22:48 MET DST

Użytkownik "Sebol" <lobo_at_space.pl> napisał w wiadomości
> mam zestaw bezprzewodowy logitecha z mysza optyczna. Wszystko jest git
tylko
> mycha czasem swiruje - ja lewo ona gora itp. Zdarza sie to rzadko i zwykle
> doslowinie chwile. Czasem tez mam wrazenie ze niezbyt dokladnie
odzworowuje
> moje ruchy - podobny efekt jak przy klasycznej myszy z brudnymi walkami.

Może jeździsz po jednolitym tle blatu?
Ja mam optyczną Microsoft'a i też świrowała jak była wściekła błyszcząca
podkładka czy blat mający mało szczegułów. Teraz mam jednolitą granatową
dużą podkładkę z materiałem na wierzchu (droższa niż zwykły gumiak) i śmiga
aż miło. Materiał jest z niteczek więc dużo oczek/szczegułów i no problem
:-).

Pozdro

Henry(k)