myszka optyczna logitech

Autor: Sebol (lobo_at_space.pl)
Data: Sun 07 Jul 2002 - 22:50:42 MET DST

mam zestaw bezprzewodowy logitecha z mysza optyczna. Wszystko jest git tylko
mycha czasem swiruje - ja lewo ona gora itp. Zdarza sie to rzadko i zwykle
doslowinie chwile. Czasem tez mam wrazenie ze niezbyt dokladnie odzworowuje
moje ruchy - podobny efekt jak przy klasycznej myszy z brudnymi walkami.
Poczatkowo myslalem ze to wina baterii w myszy ale wymienilem i sprawdzilem
stan - jest pelna. W programie konfiguracyjnym tez jest zaznaczona jako w
pelni zaladowana. Zauwazylem tez ze kiepsko sobie radzi po innych
powierznach niz chropowate. Np. na blacie stolu nie jezdzi.
Jedyny 'dziwny' objaw to jak obroce mysz to ta dioda co swieci - ciagle
lekko nieregularnie miga. Nie wiem czy to normalne zjawisko czy tez isc do
sklepu i reklamowac?

--
lobo_at_space.pl
gg 1287117