Re: ModeCom robi dziadostwo [bylo: Obudowa?]

Autor: Wojtek Wojtiki (wojtekUSUNTO_at_interecho.com)
Data: Mon 08 Jul 2002 - 09:15:31 MET DST

Użytkownik "Milosz" <dkdent_at_bpartners.pl> napisał

> A ja tez tydzien temu zafundowalem sobie ta obudowe i jakos nie mam
zadnych
> skarg. Wszystko pasuje do dzior... nawet prehistoryczna plyta at ;) cdrom,
> hdd, fdd wszystko sie trzyma tak jak powinno.. zasilacz cichy i nie
noname..
> dodatkowe coolery rzeczywiscie troche glosne.. zwlaszcza ten przedni..

Dokladnie Zasilacz key-hunt z termostatem fajna sprawa , wentylatorki zawsze
mozna odlaczyc i bedzie ciszej , ale dzieki
nim w obudowie utrzymuje sie nadcisnienie i nie wpada kurz :P Moze nasz
przedmowca kupil jakas "powypadkowa" obudowe - u mnie
tak samo wszystko pasuje idealnie , obudowa jest funkcjonalna i bardzo
estetyczna .

Pozdrawiam W.