Re: obudowa...?

Autor: [_HEARTSHADE_] (heartshade_at_wp.pl)
Data: Mon 08 Jul 2002 - 01:10:11 MET DST

Użytkownik "sOnic" <sonic_flood_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> a co powiecie o firmach takich jak:
> Winton
> Frontier
> Tracer
>
> Wiadomo ze Modecom jest z nich najlepszy, ale tez drozszy... a czy lepsze
sa
> od Codegen?
> sonic

W sumie to ja CI radze - bierz CODEGENA, ludzie zawsze maja swoje zdanie i
nic tego nie
zmieni. Ja mam ENLIGHTA, wczesniej mialej jakies gowno bezfirmowe, teraz
wiem ze
enlajt jest o niebo gorszy od bezfirmowki - nie mowiac o codegenie (ma
brat).
Co do wyrobionego zdania o zasilaczach to tez nie bralbym sobie tego do
serca, bo fakt!
kiedys na polski rynek trafilo duzo odrzutow z europy(ale to nie tylko
obudowy,ale
tez HDD - slunne 40gb WD,monitory LG flatrony itd) Wszystko to nie
spelniajac norm europejskich,
badz bedacych na wykonczeniu trafilo do nas,a ludzie mimo ze te czasy
minely - dalej narzekaja.
Na www.ws.pl i komputroniku napewno nie kupisz odrzutu, dostaniesz dwa lata
gwarancji (o dziwo
w Niemczech na te same obudowy jest 5lat) i bedziesz zadowolony.Zasilacz
chodzi, tworzy prad jest cichy,
a nawet bardzo cichy (czasami jest tak ze zastanawialem sie z bratem - czy
on wogole sie kreci, bo ani szumu,ani
dmuchania) Dmucha wtedy gdy mu to potrzebne,,,,:))
W sumie wezmy inny przyklad co do zdania forumowiczow,
wszyscy krytykuja dyski SAMSUNGA, wychwalaja MAXTORA,IBM,WD i SEAGATE, jak
sie okazuje w
actione, najwiecej zwrotow (uszkodzen dyskow) jest w kolejnosci:
5 IBM
4 WD
3 SEAGATE
2 SAMSUNG
1 MAXTOR
i co na podstawie danych najwieszej hurtowni wynika ze najmniej psuja sie
MAXTORY I SAMSUNGI (bardzo
podobny procent),a barracudy i ibm - to szajs... a na forum panuje odwroten
przekonanie - ktore ja tez nie
raz popieralem...
coz masz wybor - to twoj wybor

*** HEARTSHADE of X-PLOD labs