Re: jaki kontroler hdd ?

Autor: dyferencjo (dyfer_at_blokada.poczta.onet.pl)
Data: Sun 07 Jul 2002 - 18:32:15 MET DST

quapouchy <gotti_at_skrzynka.pl> wrote:
> zabraklo mi zarowno gniazd hdd jak i usb ...
> na moje nieszczescie okazalo sie, ze mam
> tylko jeden wolny slot pci ... czy jest jakis
> kontroler hdd, ktory dodawalby zarazem
> jakies porty usb/usb 2.0 ? czym kierowac
> sie w wyborze kontrolera hdd ?

Kup jakiegos Promise'a. Ja kiedyś popełniłem błąd i kupiłem Winfasta ATA100
i byłem strasznie niezadowolony. Co chwilę miał jakieś lagi przy odczytu z
dysku. Podobno więcej ludzi tak miało, bo skopane są do tego sterowniki.
Nawet te producenta, dodawane na dyskietce do kontrolera były skopane.

--
Rally.pl Te_at_m Tychy