Re: Skladam nowy komuuter- komentarze

Autor: Shot (shot_at_hot.pl)
Data: Sun 07 Jul 2002 - 17:33:42 MET DST

Witam.

Stałem niedawno przed podobnym problemem
(<news:slrn.pl.ahtsus.mc.shot_at_shot.pl>), i mogę Ci powiedzieć co wybrałem.

Procek: Athlon XP 1600+. Mój aktualny Celeron 333 MHz prawie mi wystarcza, ale
siostra mi kompa zabiera, więc jak już mam nowego kupować, to z sensem...

Płyta: Najpierw bardzo chciałem Asusa A7V333, ale po tym jak sklep składający
mi kompa spalił płytę i dwa Athlony na niej - stwierdziłem, że jednak MSI.
Podobno Asusy jak już działają, to są boskie, ale sklepy bardzo nie lubią ich
składać, bo "na dzień dobry" mają kosmiczną awaryjność...

Pamięć: 256 MB DDR Kingston. Więcej dokupię jak będzie trzeba.

Grafika: Sapphire Radeon 7500 64 MB DDR z wyjściami TV i DVI. Zbyt dużo nie
gram, a w 2D Radeony biją jakością GeForce'y na głowę.

Dysk: Seagate Barracuda IV 40 GB. Aktualna trzydziestka mi praktycznie
starcza, ale mam okazję ją sprzedać, a wygodniej się przesiadać mając przez
chwilę drugi dysk "na zakładkę".

Obudowa: Obudowę zmieniam rzadziej niż raz na 5 lat, więc postanowiłem nie
oszczędzać - Enlight.

Do tego w ostatniej chwili (jak się okazało, że Asus nie działa i będę miał
tańszą płytę i zniżkę za opóźnienie) dorzuciłem SB Live! 5.1 i głośniczki
Creative'a FPS 1600.

Pozdrav
-- Shot

--