Re: Starszy dysk - Fujitsu MPE3102AT

Autor: abs (abs_at_alpha.net.pl)
Data: Sun 07 Jul 2002 - 16:46:01 MET DST

> zalezy za ile i do czego ?

Za 150. Musze cos kupic na czas wymiany gwarancyjnej mojego IBMa.

> ten HDD ma 10GB, ATA66, 5400rpm i bufor tylko 512KB - wiec na pewno nie
> bedzie demonem szybkosci !!!

Byleby byl szybszy niz moj aktualny rezerwowy zawodnik - Seagate Medalist
2,5 GB - z nim sobie juz pracy nie wyobrazam.

> jezeli cena niska, kupujesz od kogos zaufanego (ja tam bym sie bal
uzywanego
> HDD)

No wydaje mi sie, ze gosc ok.

> masz stara plyte glowna (stary kontroler IDE) oraz nie bedziesz wymagal
> cudow (predkosc) od dysku to bierz - ale tez zastanow sie bo za niewiele
> wiecej niz 300zl brutto mozna kupic nowy dysk 20, a nawet 40 GB

Jak juz pisalem ma to byc dysk rezerwowy na 2-3 tygodnie. Pozniej zostanie
do przenoszenia danych.

> BTW sam uzywam HDD Fujitsu MPE3136AH od prawie 3 lat i jedynym
mankamentem
> jest jego glosnosc :-(

Gdybys slyszal tego Seagate'a...

Dzieki za info, pozdr,