Re: Starszy dysk - Fujitsu MPE3102AT

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Sun 07 Jul 2002 - 15:56:54 MET DST

> Juz pytalem o starsze dyski WD a teraz mam okazje kupic Fujitsu MPE3102AT.
> Ponoc uzywany w firmie tylko z Officem praktycznie i w stanie bardzo
> dobrym. Brac ? Jaka opinia cieszyly sie dyski ?

zalezy za ile i do czego ?
ten HDD ma 10GB, ATA66, 5400rpm i bufor tylko 512KB - wiec na pewno nie
bedzie demonem szybkosci !!!
jezeli cena niska, kupujesz od kogos zaufanego (ja tam bym sie bal uzywanego
HDD) masz stara plyte glowna (stary kontroler IDE) oraz nie bedziesz wymagal
cudow (predkosc) od dysku to bierz - ale tez zastanow sie bo za niewiele
wiecej niz 300zl brutto mozna kupic nowy dysk 20, a nawet 40 GB

BTW sam uzywam HDD Fujitsu MPE3136AH od prawie 3 lat i jedynym mankamentem
jest jego glosnosc :-(

pozdrawiam