Re: Czy podniesc napięcie zasilania ?

Autor: WoLF (wolf_at_warezarchive.org)
Data: Sun 07 Jul 2002 - 13:21:19 MET DST

Użytkownik "Zbyszek T." <zbyszek_at_gd.home.pl> napisał w wiadomości

> Bez urazy, ale wyj?tkowo głupi. Sam pytałe? ;-)

No, pytałem :o)

> Nie próbuj być bardziej cwany od armii specjalistów, która ten
> procesor skonstruowała.

Ale oni mieli na wzgledzie jeszcze żywotność procesora.
Zalecane napięcie to kompromis pomiędzy stabilną pracą a czasem pracy
(napewno przy wiekszym napieciu bardziej sie zużywa).

Tymczasem dla mnie ten drugi parametr nie istnieje - procesor jest na
gwarancji, a jak sie ona skończy, to już go trzeba będzie wymienić bo się
technologicznie zestarzeje.

Dalej głupie ?
;o))

--