Re: Upgr. compa III wersja ostatecznie ostateczna (mam nadzieje :))

Autor: Zalek (zalek_at_interia.pl)
Data: Sat 06 Jul 2002 - 20:30:59 MET DST

Użytkownik Krzysztof Kwasniewicz <tasiorsa_at_poczta.fm> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ag6qii$a03$1_at_news.onet.pl...
> Zalek <ltk_at_interia.pl> nie myśląc za wiele (jak zwykle) napisał:
nie nie, to nie tak, Myslalem i to duzo, ale moglem gdzies popelnic blad np.
zaczynajac w ogole myslec ;P

> Hey!
> A czy jeśli płyta na iBXie 440 to nie lepiej wsadzić przejściówkę z
> prockiem?
> Wsadzisz Copermin'a do 1,1 GHz a kaskę któą chcesz wywalić na MB pod AMD
> przeznacz na grafę, szybszy HDD...
nie, bo ten stary sprzet zostaje w chacie u moich rodzicow, a nowy, ktory
zloze, zabieram do siebie
Ale dzieki za pomysl. W innych warunkach na pewno bym sie skusil