Re: Port równoległy - kabel...

Autor: ..::TP::.. (gero_at_pl.Sp4m.box43)
Data: Sat 06 Jul 2002 - 19:37:16 MET DST

Użytkownik "OM" <ommail_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Jeśli ktoś z Was mógł by mi udzielić jakiejś instrukcji albo polecić
> jakąś stronę to bym był bardzo wdzięczny.

Czesc

niedawno robilem taki kabelek bo mam stary laptopik w domu i byla
potrzeba polaczyc go ze stacjonarnym jakos - niestety nie mam w nim
sieciowki :)

posluzylem sie opisem ze strony

http://sakva.narod.ru/NullModem.htm

niektorych moze przerac cyrylica ale jak ktos kuma cokolwiek to da
rade :)

kabelek dzialal od razu po zlutowaniu - wiec napewno jest sprawdzone

sprawdz sobie miernikiem jak ida zyly w tym co kupiles jesli tak jak
w opisie to powinno banglac a jesli nie to bedziesz musial przerabiac
albo jakas przejsciowke dorobic

Pozdrawiam,
TP