Port równoległy - kabel...

Autor: OM (ommail_at_wp.pl)
Data: Sat 06 Jul 2002 - 14:40:03 MET DST

Cześć

Kupiłem sobie kabel do portu równoległego - 2 "męskie" końcówki
(po 25 pinów)...

Słyszałem, że można dzięki takiemu kablowi połączyć 2 komputery...
Sprzedawca w sklepie mówił coś o tym, że trzeba przerobić jedną
z końcówek... Tylko jak to zrobić? No i czy w ogóle istnieje taka
potrzeba...

A czy można jakoś połączyć ze sobą 2 takie kable by uzyskać jeden przewód
o długości ok 6 m?

Jeśli ktoś z Was mógł by mi udzielić jakiejś instrukcji albo polecić
jakąś stronę to bym był bardzo wdzięczny.

Z góry THX
Pozdrawiam

--
  ///////. ///. ////. | ommail_at_wp.pl | http://omsite.prv.pl