Re: format

Autor: Dylon (dylon_at_wp.pl)
Data: Sat 06 Jul 2002 - 15:03:33 MET DST

W poscie <39d8.000003de.3d26d028_at_newsgate.onet.pl>,
sigmapss_at_poczta.onet.pl napisal:
> Mam problem z formatowaniem dysku.
> Przy kazdorazowym wpisaniu polecenia format c: pojawia mi sie komunikat "Proba
> odtworzenia jednostki alokacji (pojawia sie numer)"
> O co tu chodzi? Czyzby dysk byl walniety?

Bad sector :)
Jesli masz go jeszcze na gwarancji to oddaj, a jesli nie
to zrob format niskiego poziomu potem "zwykly" format
i jesli wszystko bedzie w porzadku sprzedaj dysk :)
A jesli masz zamiar go sobie zostawic to nie instaluj na nim systemu ani
nie trzymaj waznych rzeczy bo on dlugo raczej nie pociagnie :(

Pozdrawiam

Maciej Dylski
dylon_at_wp.pl  GG: 2200145