Re: przesiadka z BX133RAID na ST6

Autor: Luka Vandergaart (nospam.vandergaart_at_pf.pl)
Data: Sat 06 Jul 2002 - 12:45:38 MET DST

-~*majkelm*~- <da whatever>

> Czyli co? Tylko przez przetaktowanie FSB na proc wycisnę 133 na RAM?
> Trochę beznadziejne ale po południu popróbuję

Tak, taka byla polityka Intela zeby procesory z nizszym FSB nie byly
konkurencja dla tych z wyzszym.

> Poskładałem to wszystko du kupy wczoraj wieczorem i biosem "dłubałem"
> tylko chwilkę, więc może coś tam znajdę jeszcze a'propos tej funkcji.
> Jest tam opcja "Primary UDMA" - ale ma tylko opcje Auto i Disable, a
> ja mam na Auto

Zainstaluj Intel Application Accelerator (to sa sterowniki IDE
Intelowskie - najnowsze sa tu -
http://www.warp2search.net/download.php?op=getit&lid=88) i zobacz co w
Windowsie wykazuje panel od tychze.

Pozdro

--
"...'Cause I'm the 21st Century Digital Boy.
I don't know how to live, but I've got a lot of toys..."