Re: przesiadka z BX133RAID na ST6

Autor: majkelm (majkelm_at_wp.pl)
Data: Fri 05 Jul 2002 - 09:18:56 MET DST

> Proc ma zablokowany tylko mnzonik, magistrale mozesz zmienic co do
> puszczenia pamieci na 133 przy FSB=100 - nie da sie na zadnej plycie
> i815 - tak Intel wymyslil.

Czyli co? Tylko przez przetaktowanie FSB na proc wycisnę 133 na RAM?
Trochę beznadziejne ale po południu popróbuję

> Pytanie banalne - wlaczyles z powrotem obsluge UDMA/66 w dysku?
Tylko przez niedopatrzenie w moim poście zabrakło tej informacji. Właśnie o
to chodzi że w programiku ibmata66 odpalonym w czystym dosiku przestawiłem
na 66 i w tym programie pokazuje że włączone a przy wykrywaniu dysku przez
BIOS nie.
Do tego mam wrażenie że WinMe po tej operacji startuje wolniej niż
poprzednio.
Poskładałem to wszystko du kupy wczoraj wieczorem i biosem "dłubałem" tylko
chwilkę, więc może coś tam znajdę jeszcze a'propos tej funkcji. Jest tam
opcja "Primary UDMA" - ale ma tylko opcje Auto i Disable, a ja mam na Auto