Re: Starszy dysk - WD WD84AA

Autor: Paweł Ogniewski (pawel_ogniewski_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 06 Jul 2002 - 10:55:22 MET DST

> Chce kupic jakis starszy dysk i moge dostac cos takiego: Western Digital
> Caviar WD84AA 8,4 GB. Chcialem zapytac czy bylby to dobry wybor ?

Caviary miały pewien krótki niechlubny czas w swej historii, kiedy producent
tworzyl
je w "foliowym" opakowaniu, ale jak pamiecia siegam, poza tym drobnym
incydentem, ktory dawno minal zawsze byly i sa to jedne z najstabilniejszych
dyskow nie sprawiajacych
klopotow ich wlascicielom. Nie mowie, ze inne nie sa rownie dobre, nie, ale
te na pewno
warto polecic. Skad masz wziac takiego starocia, to jednak nie wiem. Sproboj
na jakiejs
aukcji, moze http://www.allegro.pl/
Pawel