Gigabyte 7VRXP

Autor: lady (ladyofice_at_go2.pl)
Data: Sat 06 Jul 2002 - 10:26:40 MET DST

CZESC
    wiem ze masz taka plytka z pl.comp.pecet wiec mam w zwiazku z tym
pytanko. Przy włączaniu komputera, komputer odpala sie odrazu z listwy a nie
jak mialem dawniej listwa przycisk na kompie.
Szukam winnego listwy zasilacza czy plyty . jak to wyglada u ciebie czy bulo
podobnie ???
a moze cos na to poradziles ???
ja na razie jestem po zmianie biosu na v7 bo tak mi radzili w serwisie ale
to nie pomoglo.
Licze więc na ciebie ze ty jako uzytkownik tej plyty mi cos powiesz
dzieki za odp
Piotrek