Re: dobry monitor 19" do 2000 zł - Samsung? NEC?iiYama?

Autor: AndyZ (andyz_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 06 Jul 2002 - 02:03:38 MET DST

Użytkownik "Michal R. Hoffmann" <misiek_at_knm.org.pl> napisał w wiadomości

> [...]

Także stoję przed podobnym problemem. Skłaniam się w stronę Samsunga.
Czy ktoś mógłby się wypowiedzieć czy Samsung 959NF ma te dwie poziome linie
(cień od drutów podtrzymujących maskę)?
Wiem, że monitor ten ma kineskop DiamondTron ale znalazłem na inecie
informację, że model 900NF (raczej już nie sprzedawany, także z
DiamondTronem Natural Flat) nie ma tych drutów.

Pozdrawiam,
AndyZ