Re: dobry monitor 19" do 2000 zł - Samsung? NEC?iiYama?

Autor: Michal R. Hoffmann (misiek_at_knm.org.pl)
Data: Mon 01 Jul 2002 - 18:46:55 MET DST

Shot wrote:

> Witam.
>
> Noszę się z zamiarem kupienia nowego monitora, i mogę na to wydać do 2000 zł.
> Po dłuższych wahaniach odpadł jednak zakup 15" LCD, i zdecydowałem się w
> zamian za to na dobrą 19". I tu mam problem - znajomy bardo poleca
> Samsunga 959NF, natomiast na grupie wyczytałem, że polecane są iiYama Vision
> Master Pro 454 i NEC FE950+.
>
> Co sądzicie o tych trzech monitorach?
Samsung się chowa, natomiast nie widziałem tego NECa. iIyama jest fajna,
choć... brakowało mi ustawienia konwergencji w każdym z rogów niezależnie,
ale podejrzewam, że w tym przedziale cenowym nie dostanę czegoś takiego :)
Obstawiałbym iIyamę.

pozdrawiam,

--
misiek
*** Michal R. Hoffmann        |    <mailto:misiek_at_knm.org.pl>     ***