Re: NTFS vs. FAT32

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 05 Jul 2002 - 00:15:36 MET DST

Igojsim wrote:

> budowe)
>
> A to dobre: skaczaca glowica dysku po posiekanym pliku z pewnoscia bedzie
> szybsza od tej ktora czyta plik kluster za klustrem. Szkada, ze domena netu
> jest to, ze kazdy moze wypisywac takie brednie.

A niby który system w/g Ciebie czyta "kluster za klustrem"???
Przykład: SpeedDisk układa trochę dłużej NTFSa, zwłaszcza gdy są
pliki pakowane "w locie"...
(jak układa, bo jakoś nie udało mi się zmusić ani SD, ani Diskeeper'a
do poukładania pliku wymiany na NTFS...)

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|