Re: Radeon 8500 czy GF4 Ti4200 ?

Autor: Sniper (Sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 05 Jul 2002 - 17:09:05 MET DST

Użytkownik "Maciej "yaq"" <tp.sa_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> ale gf4 mozna bardziej podkrecic i wtedy radka zostaje w tyle, a co do
> zadowolenia to wyjdzie doom3 i przekonamy sie kto bedzie skazany na
"medium"
> detail a kto wlaczy "high":)

Z tego co wiem, pierwsza prezentacja Dooma 3 odbyła się na prototypowej
karcie firmy ATI z układem R300. Jak stwierdził producent Dooma będzie to
prawdopodobnie jeden z nielicznych układów, które poradzą sobie z pełnią
możliwości tej gry i chyba tylko tacy użytkownicy włączą "high". Reszcie
pozostanie "medium" albo "low - very low" :-((

> e.... jezeli polecisz mu taniego klona radeona to zobaczy roznice:) - ile
> bylo postow typu kiepska jakosc obrazu slabe osiagi radeonow - duzo!

No tak, o tym nie pomyślałem, bo porównywaliśmy ATI Radeon w pełnej wersji
(a nie LE).

> to radek do niedawna kulal na kiepskich sterkach

Może faktycznie coś przeoczyłem, hmmm... lamer ze mnie.

Pozdrawiam,
Sniper