Re: Jaka plytka dobra pod Althona 1,8 ???

Autor: Sniper (Sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 05 Jul 2002 - 16:38:37 MET DST

Użytkownik "noadam" <noadam_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Co do MSI to mojemu koledze z pracy spaliła się wiec sobie daruje...

Tak, zgadza się, ja też kiedyś spaliłem płytę MSI. Podłączyłem ją do
zasialacza typu NoName i płytę szlag trafił. A na porządnym zasialczu nigdy
w życiu coś takiego mi się nie stało (w firmie mam prawie 20 płyt MSI -
pracują jak należy).

> masz jakiegoś faworyta pośród płyt ABIT'a?

Nie mam. Dla mnie niezbędnym dodatkiem do płyty jest RAID. Abit montuje
kiepskie układy (HPT), dlatego dawno nie przeglądałem ich oferty. Ale Abit
to dobra firma... tylko bez tego RAID'a.

Pozdrawiam,

Sniper