Re: nVidia RIVA TNT 2 + TV OUT - warto?

Autor: Sniper (Sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 05 Jul 2002 - 16:30:31 MET DST

Użytkownik "Tomasz Q." <tomizm_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam.

> Mam okazje zakupic karte graf. jak w temacie (32MB, AGPx4, dwa wyjscia TV:
> S-Video i kompozyt - chinch).
> Aktualnie uzywam (i nie narzekam) NVIDIA GeForce2 MX 400 (32MB) w
> nastepujacym towarzystwie: plyta glowna K7VZA, Duron 750, 384MB Ram.
> Czy jest sens wymieniac? Jak sie ma powyzsza RIVA do mojej karty
graficznej?

Jedno jest pewne: wydajność tej Rivy jest nieporównywalnie gorsza od twojego
GeForce'a. Riva to starocie, które obecnie coraz trudniej już kupić.
Używałem kiedyś Rivy TNT 2, obecnie mam GF 2 MX 200 i pokusiłbym się o
stwierdzenie, że ten drugi jest jakieś 3 razy szybszy. Co do wyjścia TV, to
ja też miałem w swojej Rivie - oba niestety bardzo kiepskiej jakości.
Stanowczo odradzam.

> I jaka jest rozsadna cena za taka uzywana karte? (prawdopodobnie brak
> gwarancji)

Na giełdzie w Wawie widziałem takie za 50-70 zł.

Pozdrawiam,
Sniper