Re: myszy optyczne?

Autor: Zbyszek T. (zbyszek_at_gd.home.pl)
Data: Fri 05 Jul 2002 - 16:35:48 MET DST

> Wydaje mi się, że większość dostępnych w handlu (no, może
"najpoważniejsze"
> firmy jak Logitech mają swoje autorskie rozwiązania) myszy jest
zbudowanych
> na identycznych układach kupionych od jednej firmy, więc parametrów
> technicznych raczej porównywać nie warto. Kup taką, która Tobie najlepiej
> leży w dłoni, ma najwygodniej rozmieszczone przyciski, itd.

I tu muszę się przyznać do błędu: po lekturze informacji zamieszczonych
przez producenta układów stosowanych w myszach optycznych (firma Agilent)
dowiedziałem się, że są wersje o rozdzielczościach od 400 do 800 dpi,
chociaż nie wiem, czy te droższe są szeroko stosowane.

Ogólnie technologia moim zdaniem jest bardzo ciekawa (w końcu taka mysz to
urządzenie do cyfrowej analizy obrazu w czasie rzeczywistym kosztujące ok.
50zł), polecam więc lekturę pliku
http://literature.agilent.com/litweb/pdf/5988-4554EN.pdf oraz innych
informacji na stronie www.agilent.com (dział "Optical Navigation").