Re: Jaka plytka dobra pod Althona 1,8 ???

Autor: IvanSoft (ivansoft[WON.SPAM)
Data: Fri 05 Jul 2002 - 16:27:01 MET DST

Użytkownik "noadam" <noadam_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Czy możecie mi polecić jakąś dobrą płytę pod tego Althona. Chciałbym żeby
> płytka pracowała stabilnie i była wydajna. Nie potrzebny mi raid, może być
> kartą dzwiękową na płycie, ATA133.
> Ja chciałem kupić sobie asusa a7v333 ale przeczytałem kilka złych opinii i
> zrezygnowałem.

Witam,
A ja polecam Ci Soltek SL75DRV5 - nawet nie droga, a wyjatkowo fajna. Wg.
testow Toma niewiele ustepuje Asusowi A7V333 (ktory jest o wiele drozszy) -
najczesciej w benchmarkach roznica to np. 1 sekunda, czy 2 FPS w grach..
W dodatku plyta oferuje obsluge DDR333, ATA133 i ma taka podobnie jak Asus
ochrone przed spaleniem procesora (ABS2 czy jakos tak).
Wg. Toma jest bardzo stabilna, a i wyposazenie nie najgorsze - ciekawe
oprogramowanie m.in Partition Magic, sledz z portami USB, kabelek do
mierzenia temp. w wybranym miejscu.
OK starczy juz tego wychwalania ;) Najlepiej sam wybierz co Ci odpowiada..
dodam ze ten Soltek jest nawet bardziej wydajny od rowniez czesto polecanego
MSI KT3 Ultra ARU.
A ja mam te plyte juz blisko 1,5 tygodnia i jestem cholernie zadowolony.

Pozdrawiam,
ivansoft_at_interia.pl