Re: Jaka plytka dobra pod Althona 1,8 ???

Autor: Andrzej Bronisz (abronisz_at_alpha.net.pl)
Data: Sat 06 Jul 2002 - 11:03:23 MET DST

Użytkownik "noadam":

> Czy możecie mi polecić jakąś dobrą płytę pod tego Althona. Chciałbym żeby
> płytka pracowała stabilnie i była wydajna. Nie potrzebny mi raid, może być
> kartą dzwiękową na płycie, ATA133.

Wszystko czego potrzebujesz i w cenie ~420 PLN (za tyle ja kupilem do
indentycznego procka) da Ci ASUS A7V266-C. Nie ma raida, wspiera ATA 133 za
sprawa nowego mostka poludniowego, ma dzwiekowke C-Media i jest ogolnie
cool. testuje ja na razie od kilku dni i pracuje super. Moze dlatego ze
siedzi w niej 512 MB RAM. A pewien facet kiedys mowil ze iles tam KB
wystarczy kazdemu ;)

--
Pozdrawiam
Andrzej Bronisz