Re: GF4Ti4200 - nie miala baba klopotu...

Autor: /// Kaszpir /// (Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl)
Data: Fri 05 Jul 2002 - 10:58:34 MET DST

> Ale co to oznacza dla uzytkownika ?? Bo IMHO absolutnie nic - zreszta
> ja bym nie nzawal tego zadnym skalowaniem ....

Dobra nazwię inaczej :-)

pompowaniem wyników :-)

Jak zauważyłeś wszyscy pierwszą rzeczą po zakupie nowej karty graficznej
zapuszczaja test w 1024x768x32bit w 3dmarku 2001 lub w 1024x768x16bit w
3dmarku 2000.
I jak zaobserwowałes to ciągle te same pytania ... Czemu mam tak mało w tych
testach ...

A 3d mark jest strasznie zależny od procka ...

Procek tu nie ma nic , ale dla ludzi dla których najważniejsze są liczby
zakup tak mocnej karty może być rozczarowaniem ... oczekiwali 10000 pkt w
3dmarku a tutaj porażka ;-)

Wzraz z moca procka rośnie głownie tylko średnia fps i oczywiscie max .fps
ale także w wielu wypadkach rośnie także minimalna ilośc fps a przecież to
głownie ona ma największy wpływ na tak zwaną płynność ...

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///