Re: Opinie na temat LG 19" Flatron 915FT Plus

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Fri 05 Jul 2002 - 04:11:52 MET DST

On 4 Jul 2002 13:09:06 +0200, <grzegorzp_at_go2.pl> wrote:

>znikał - cóż, może szczegół, bo usterki fabryczne każdemu się zdarzają, ale ta
>sytuacje mnie nie przekonuje. Dwa pozostałe działają bez zarzutu i nie było z
Rzeczywiscie nieciekawa sytuacja. Ktos tu jakis czas temu strasznie
narzekal na ich serwis wiec tym bardziej kiepsko jesli sie nic nie
zmienilo.

>nimi żadnych problemów. A jeśli chodzi o jakość obrazu, to nie widzę większych
>różnic pomięcy moim LG i firmowym Eizo. Ale gdybym miał oceniać, to LG raczej
>wygrywa. No i co najważniejsze: jest 2x tańszy od tych Eizo.
U mnie w sumie LG tez wygrywa. Glownie ze wzgledu na roznice pokolen i
rozmiary. Zwaracam jednak uwage na fakt, ze w moim Eizo obraz nie
zmienia rozmairu, nie wystepuja bledy w konwergencji tak jak to ma
miejsce w LG mimo pracy na.

>pamiętam - niestety nie ma jej na polskim rynku) za 15.000 zielonych (!) I
>gdybym miał wybrać wzór doskonałości obrazu, to byłby to właśnie ten model.
Za te pieniadze nawet jakby wyswietlal jak jakis Etessi to i tak bys
sie do tego nie przyznal ;-)
Co do Barco to fajne sprzety. Do przcy przy dtp mozna kupic model z
kalibratorem barw - sama radosc.

>Widocznie taki model trafiłeś. U mnie czegoś takiego nie ma. Dla porównania: w
I taki wlasnie wniose wysnulem. Drugi egzemplarz ktory ogladalem
wygladal jeszcze gorzej glownie ze wzgledu na tragiczna geometrie
poziomuch krawedzi obrazu.

>firmie mam 2 monitory Samsunga (z nowym płaskim kineskopem) - jeden wyświetla
>obraz wręcz idealnie; drugi - o dupę potłuc!
Problem sztuki.

>No cóż... jak kupujesz komputer, to też go musisz skonfigurować, nie? Ja też
>posiedziałem... zarówno przy LG i Eizo.
Niby masz racje.

>Po pierwsze: monitor 19" jest raczej za mały, żeby pracować na nim w
>rozdzielczości 1600 x 1200 (chociaż znam takich wariatów). Ale nawet gdyby -
>mnie jakość obrazu w tej rozdzielczości zaskakuje - bo lepszego nie widziałem.
To prawda, ael dla odminay 1280x1024 to imho troche malo jak na 19'
(marnuje sie) - brakuje mi czegos posredniego.

>Ja tak zrobiłem i czegoś takiego jak stara, popularna "pompa" już dawno nie
>widziałem.
Ja mialem na mysli te zwiazana z nagrzewaniem sie monitora. Jest ona
dosc denerwujaca.

>Jeśli chodzi o serwis, to proszę bardzo: Warszawa, firma nazywa się: Centrum
>Serwisowe Mix-RTV. Polecam.
Autoryzowany LG?

>Zresztą... zobacz na stronę LG. Tam jest pełny wykaz.
Dzieki - nie omieszkam.

Pozdrawiam
GLide

--