Re: potrzebuje zlozyc komp...

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Fri 05 Jul 2002 - 01:06:22 MET DST

On Thu, 4 Jul 2002 11:22:06 +0200, "j23" <wiesiek_at_supra.com.pl> wrote:

>Niestety duzo teraz takich "skladaczy" komputerow, ktorzy przeczytali w
>gazetce artykul "zloz samodzielnie swoj komputer" i wydaje im sie, ze
>zlozenie komputera polega na wetknieciu czesci w odpowiednie gniazda i
>przykreceniu srubek.
A potem pokruszone procki, pograwerowane plyty itd. itp.

>ktorych nie pamietam. Zlozylem pewnie kolo setki zestawow i jak do tej pory
Do setki mi jeszcze troche brakuje :-)

>nigdy nie mialem problemow. Przy skladaniu owszem nieraz trzeba sie troche
>pomeczyc, ale za to po zlozeniu komputera moge o nim zapomniec, nie ma
Owszem pomeczyc sie trzeba, ale czasem wystarczy inny model plyty i ta
denerwujaca czesc skladania odpada. Pol biedy gdy producent w
instrukcji wyraznie pisze, co z czym dzieli przerwanie itd.

>Nawiasem mowiac jesli chodzi o plyty glowne, to padla tylko jedna - bylo
>Gigabyte i to teroretycznie bardzo porzadny dwuprocesorowy z RAID-em na
>pokladzie.
To ladnie. 1 plyta na 100 - mi 2 K7S5A na 5 :-> poza tym tez nie
pamietam wiekszych problemow oprocz jedengo ATrenda.

Pozdrawiam
GLide

--
Glide