Re: zbyt duze napiecie 12V pomocy!!!!!!!!!!

Autor: Arek>>> (arekzieminski_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 04 Jul 2002 - 22:51:20 MET DST

> Assus utility pokazuje ostrzezenie o zbyt wysokim napieciu na 12V - jest
13V
> czy to jest normalne????????? Czym to grozi??

Nie martw sie wystarczy wgrac nowy biosik , a do tego jezeli uzywasz Pc
Probe Asusa z plytki od plyty glownej ( ona zawyza faktyczne napiecie jakie
podaje plyta np w biosie ) ,to musisz sciagnac nowego lezy na ftpie w
niemczech . Jezleli po tym wszystkim nadal 13V to nie ma sie czym martwic :)
ale lepiej zeby nie przekraczalo 13V , aha w Pc pobe jest taka opcja ktora
pozwala zwiekszyc moment w ktorym one bedzie krzyczal ze jest cos nie tak ,
zmien z 10 na 15 %.

POwiedz mi jak sie plytka sprawuje u mnie smiga az milo , jak bedziesz mial
jeszcze jakis problem to daj znac .

Arek