Re: Problem ze startem ECS K7S5A/Athlon TB 1,3GB

Autor: mosciak (moscio_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 04 Jul 2002 - 19:18:40 MET DST

> Teraz jak widać dopuszczasz możliwość że płyta ECS jest "walnięta"

a dlaczego? mimo ze inne nie byly to ta nie moze byc uwalona?
jests totalnie nielogiczny

> Proponuję Ci abyś (przynajmniej na tej grupie) się nie kompromitował
więcej
> i nie błogosławił
> na każdym możliwym kroku płyty ESC, bo jak KAŻDY wie - cena nie bierze się
> nieba
> i to co jest tanie z założenia MUSI być tandetne, a że czasami działa (ECS
> itp.) to przypadek.

oj nie przesadzaj to ze nie umiesz na tym kompa poskladac to twoj abroszka

> Z drugiej strony człowiek, który kupuje np. ABITA wie, że wydając taką
kasę
> płaci za jakość
> i BEZPROBLEMOWĄ pracę sprzętu co nie zawsze można powiedzieć o tanich
> płytach.

moge ci pokazac uwalone abity ktore ludzie kupili za 700zeta. kolega ma
takiego KT7 ktory za skarby nie dziala z dma na hdd. jak to szybko biega to
sami wiecie:)
wlasnie 2h temu zlozylem koledze na tej plycie tylko z lanem i ati rage128
kompa. dziala - tani - stabilny - odpala sie natychmiast....

> Koniec wątku.

bo co? ze ty sie wypowiedziales guru??

dodam ze sam mam abita i chwale sobie te plyty. ecs jest tani i stosunkowo
marny imo ale jest TANI i jak za 800 mozna miec calego tawerka bez napedow
to milusio nie?? a po co komu abit jak chce maszyne do pisanaia???